Vyhledávač

Anketa

Současná Policie ČR trpí nejvíce :
 
Stotisícové odměny policejních ředitelů jsou :
 

Počítadlo přístupů



Návštěvní kniha

Napsat vzkaz


Jan Komárek    22 červen 2009 00:34
Jsem zvědav, zda se po odchodu páně náměstka pro krininálku, někdo začne zabývat záhadným zproštěním obžaloby pro jasně prokázaný trestný čin podvodu, pana ctihodného bratra. Souzeno v roce 2007 u OS Prachatice - soudce J.M.
PS : držím palce p. Komorousovi, myslí to s generálama dobře, každému podle " Íčkových " zásluh.
Komentář Komentář:
Děkuji za příspěvek. Víte, na rozdíl od jiných si myslím, že pan náměstek policejního prezidenta pro kriminálku neodchází. Odhaduji, že se bude držet své milované funkce "zuby nehty" a ještě nějakou dobu bude českou policii oblažovat svými pozoruhodnými myšlenkami a rozhodnutími. Bohužel.

Jan    22 červen 2009 00:23
Snad se teď po odchodu páně náměstka někdo začne zabývat otázkou, proč nebyl odsouzen za trestný čin podvodu jeho povedený bratříček, záhadně zproštěnn obžaloby (rok 2007)Věc řešil OS Prachatice - soudce J.M. :(PS : držím palce p. Komorousovi )
Komentář Komentář:
Bohužel nepíšete, koho přesně máte na mysli, tak nemohu k věci nijak reagovat.Pokud se Vaše poznámka o odchodu týká Jiřího Houby, náměstka policejního prezidenta pro SKPV, tak vězte, že tento pán ze své funkce ještě zdaleka neodchází... ;) , myslím, že to bude ještě docela zajímavé.. :roll

Václav Čechtický    12 květen 2009 20:58
Blahopřeji celníkům a chlapcům z odboru daní ÚOKFK za pěkný zátah proti černým výrobcům nezdaněných cigaret na Plzeňsku. Je potěšitelné, když se přeci jen občas takhle zadaří.
Komentář Komentář:
Zaregistroval jsem v médiích. Ano, tohle se mi také líbilo. Skvělá práce..

Václav Čechtický    11 květen 2009 12:57
Jeden z mnou očekávaných výsledků zrušení Finanční policie, který všichni zasvěcení od počátku zároveň vnímali jako jeden z hlavních skrytých důvodů, proč musela být Finanční policie zrušena, je uveden v tomto článku:
http://ekonomika.ihned.cz/c1-37043320-stat-trat i-miliardy-na-dph-z-nafty
Komentář Komentář:
Co na to říct. Asi nic. Souhlas.

petr kratina    20 duben 2009 11:30
Dobrý den,

zaujaly mě vaše stránky, především jsem překvapen nebývalou otevřeností, se kterou komentujete některé věci uvnitř policie. Pokud se nepletu, jste opravdu jednou z mála výjimek, která si dovolí mít na tyto věci i kritický názor. Rád bych se zeptal na dvě věci. Co si myslíte o nynějším odvolání Karla Korynty, ředitele Finančního analytického útvaru, známého bojovníka proti praní peněz. Další otázka, co si myslíte o návrhu na povýšení do generálské hodnosti současných náměstků policejního prezidenta?
Komentář Komentář:
Děkuji za váš příspěvek i hodnocení. Pokud jde o vámi položené otázky, předpokládám že se k nim v krátké době vyjádřím ve formě samostatných komentářů, jež budou publikovány na mých blozích.

Jitka Dupuy    07 únor 2009 00:33
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Dobrý den,
v návaznosti na váš článek "Podivný případ, podivná policie" vám zasílám odkaz na článek, který ten váš velmi dobře doplňuje. Jsem ráda, že ještě existují lidé, kteří se nebojí veřejně komentovat něco, co je už od samého počátku, přes všechnu tu "slávu" a "úspěch", plné pochybností.



http://www.nazorne.cz/clanky/za sah-na-narodni-tride-prilis-pripomina-lizneruv-kufrik
Komentář Komentář:
Děkuji za návštěvu i zaslání linku. Článek z odkazu jsem si přečetl a připadá mi opravdu zajímavý.Doporučuji k přečtení i ostatním čtenářům. Někdy mi připadá, že "velkolepé" akce některých policejních útvarů jsou spíše exihibicemi pro veřejnost, aby si všimla, že nově reformovaná policie báječně funguje. Že ve skutečnosti tak báječně nefunguje dnes asi přehlédne málokdo. Inu dělat reorganizace není totéž, jako odhalovat a vyšetřovat trestnou činnost. Trochu se mi zdá, že pro samé reformování policie ztratila schopnost pořádně dělat svou práci. I tady ovšem platí, že ryba smrdí od hlavy. Ve skrytu duše jen doufám, že za to nebudou platit krutou daň nevinní lidé...

Pro zájemce :
web : www.nazorne.cz
název článku : Zásah na Národní třídě příliš připomíná Líznerův kufřík
datum zveřejnění : 10.10.2008
Autor : Josef Opletal

Bohdan Salvet    01 únor 2009 11:30
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Zdravím vás a přeji hodně úspěchů! Vím, že diskutovat na jakýchkoliv stránkách, je jako šeptat problémy do vrby, ale přesto jsem rád, že někdo alespoň stav v "naší" policii naznačil. Bylo by pro mnoho obyčejných lidí traumatizující, kdyby věděli, kdo a jak "bojuje" proti kriminálním živlům a vše nešvarům. Bohužel to už připadá (těm, co trochu o situaci vědí), že je to skoro úmyslná sabotáž. Policie je zaplevelená různými "Ivánky" a "Standíky", kteří nemají o práci u policie ani potuchy, na vedoucí místa se dosazují "rádobyodborníci" a "pseudopolicisté", kteří se nemohou vynadívat na své obrazy v zrcadle. Jejich narcisismus by ani takl nevadil, ale škodí realizace jejich "vlastních nápadů", které bohužel pro společnost, chtějí co nejrychleji, bez ověření dopadů a sovislostí, uvést do života. Pak se všichni můžeme kochat jejich "odetdikezdismem", protože jejich nástupci většinou dostanou úplně opačný nápad a už se točí spirála amaterismu, která jde zastavit jen radikálním řešením, kterého ale není v současné době, za "vedení loutkového ministra", kterému by slušelo vedení jiného ústavu (obsadil mu ho ale pan doktor Nešpor). Abych ale nezklouzl na urážky a invektivy, a abych nezklouzl k lacinémui monologu o současném stavu, končím tím, že i přesto, že vnitro a policie "není v nejlepších rukou", věřím, že jednou někdo zastaví ten "přísný decentralismus v řízení policie", a že policii budou řídit opět lidé fundovaní a zapálení pro její skutečné poslání, a že odborníci nebudou "uklízeni", aby nečinili problémy a nestáli v cestě kdejakým prospěchářům. Takže ještě jednou - díky za vaše stránky a ať se vám daří ve vaši další činnosti.
Komentář Komentář:
Děkuji za návštěvu i Vaše přání. Vážím si toho a věřím, že Vaše návštěva mých stránek nebude návštěvou poslední...

Milan    07 leden 2009 03:08
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Zdravim Vas a moc Vam fandim.Sedim v kamionu v Londyne a procitam Vase stranky.Nechce se Vam z toho vseho zvracet?Kde je pocatek organizovaneho zlocinu?Jak skoncila kauza LTO?Odkud vitr fouka?Co rikate pozemkum okolo Ruzyne?Kdo je vykoupil a s tucnym ziskem odprodal?Tisice otazek bych mel a mozna znate odpovedi Vy.Vy sam vite odkud vitr fouka a nejhorsi je ta bezmocnost.Nemam pravdu?Myslite si ze se nekdy situace zmeni k lepsimu?Jen piste a piste!!Lide musi vedet komu dali "duveru". :grin
Komentář Komentář:
Děkuji za Váš vzkaz i slova podpory. Ve skrytu duše stále doufám, že se situace k lepšímu změní a věřím, že změně k lepšímu alespoň malinko pomohou i články, kterými na některé nešvary poukazuji. Neřekl bych, že mi občas na zvracení ze současného dění u Policie ČR a MV není, ale raději píšu než zvracím a tak se myslím brzy Vy i ostatní čtenáři dočkáte dalších (doufám) zajímavých příspěvků.... Posílám Vám mnoho pozdravů do daleké ciziny a těším se opět na Vaši návštěvu na těcho stránkách.

majolenka    06 leden 2009 23:29
už mám Vaše webovky v oblíbených, jen houšť a víc, politická policie bez profíků není dobrá pro lidi, ale pouze pro politiky, takže jen houšť a víc, nenechte se "vykolejit"
Komentář Komentář:
Děkuji za vzkaz i Vaši podporu, moc si toho vážím. Zařazení mých stránek mezi Vaše oblíbené mě samozřejmě velice těší a doufám, že anni mými budoucími články nebudete nijak zklamána... ;)

Ing.Schmidt Josef    26 listopad 2008 00:52
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Vážený pane magistře, k
Vašim článkům jsou veškeré komentáře zbytečné, přesně vystihujete dění u PČR a to
nejenom na špičkových útvarech. Také si, spolu s Vámi, kladu otázku, zda je to
neznalost, ignorance, nebo úmysl učinit z bezpečnostních složek něco bezzubého, co
se bude na veřejnost jenom prezentovat novými auty a recepčními na služebnách.
Srdečně Vás zdravím nejen já, ale i Pepík Kuta.

Ing.Schmidt Josef
Komentář Komentář:
Děkuji za Vaši návštěvu stránek a rovněž za příznivé hodnocení mých článků, velice si toho vážím.K otázce příčin neutěšeného stavu, ve které se PČR právě nachází, lze odpovědět : "Od každého trochu". Když se podíváte na anketu "Současná Policie ČR trpí nejvíce", zjistíte že jako největší problém je vnímáno "nekvalitní vedení a jeho špatné rozhodování". Pokud zde nedojde ke změně, policii žádná změna k lepšímu nečeká.

Pavel    18 listopad 2008 20:07
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Nejsem policista. Jsem členem Útvaru pro odhalování netechnických ztrát. Jsme zvláštní útvar v ČEZu, který odhaluje trestnou činnost v oblasti krádeží elektrické energie a dále velice úzce spolupracujeme s SKPV a NPC na případech odhalování nelegálních pěstíren konopí, varen pervitinu atd. Svou práci považuju za velice prospěšnou pro společnost a měl jsem za to, že společně s PČR jsme na té správné straně zákona. Toto své přesvědčení jsem ovšem pozbyl ráno 8.11.2008, kdy jsem byl já a mých 31 kolegů zatčen útvarem o kterém zde píšete, tedy ÚOOZ. Byli jsme obviněni z vydírání na základě křivých výpovědí 52 námi usvědčených zlodějů elektřiny a to i přes to, že jsme ÚOOZ poskytli v řádném termínu veškeré podklady ,včetně video záznamů, které prokazují naší nevinu v této kauze. Jsem otřesen tím, jak můžou postupovat policejní složky našeho státu a osobně jsem já i mí kolegové jsme v šoku z toho, že jsme byli v poutech dovlečeni k výslechům jako nějací trestanci a přitom jsme pouze dělali svou práci v rámci platných právních norem tohoto státu. Pokud jsou toto běžné praktiky ÚOOZ, tak si nemůže být jistý žádný bezúhonný občan této země, že neskončí v poutech tak jako my. Upřímně je mi z této situace na zvracení. Díky své práci mám v různých policejních složkách mnoho kamarádů a známých. Samozřejmě o naší situaci vědí a jsou stejně překvapeni a rozhořčeni postupem ÚOOZ a není asi tajemstvím, že detektivy tohoto útvaru nemají zrovna moc v lásce.....začínám chápat proč! Cítím celou tuto situaci jako největší křivdu svého života a tento přístup se mi zdá zcela zvrácený a v největším možném rozporu s tím, co mne učili rodiče o tom, co je správné a co naopak špatné. Pokud se mám řídit morálním ponaučením vyplývajícím z usnesení poolicejního orgánu, pak patrně budu muset učit své děti, že mohou krást jak chtějí a když po nich někdo bude chtít ukradené hodnoty vrátit, policie je před takovým dotěrou ochrání, dotěru zavře do policejní cely a pokusí se jej dostat před soud, aby již nikdy žádnému zloději nebránil krást i nadále. Na tento článek reaguji z toho důvodu, že věta, kterou píše na konci svého příspěvku pan Zimmel----Současnému vedení ÚOOZ bych rád zároveň popřál podstatně lepší mušku při zacílení na pachatele organizovaného zločinu.-----mi přijde tragikomická a to v tom, že ho opět ÚOOZ nezklamal a zacílil svou mušku opravdu (v úvozovkách) do černého. Jen si myslím, jako občan, který řádně platí daně, že tuto akci z názvem IZOLÁTOR by měl zaplatit, některý vyšetřovatel a státní zástupce a ne daňový poplatník. Je to ostuda práce tohoto (rovněž v uvozovkách) elitního útvaru. Nemám bohužel ani zdaleka zkušenosti jako vy pane Zimmel a tak se možná i touto formou obracím o radu. Máme všichni rodiny, jsme poctiví občané a nechceme se stát nějakou politickou obětí. Mnohokrát jsme totiž při naši činnosti odhalili trestnou činnost vlivných lidí tohoto státu a zřejmě je načase činnost našeho útvaru ochromit, ne-li ukončit. V současné době nám ÚOOZ zabavilo veškeré videozáznamy z naší několikaleté činnosti, které rovněž mohou prokázat naši nevinu a vyvrátit tvrzení zlodějů, kteří jsou organizováni v boji proti nám jistým panem JuDr. Rytířem. Je smutné, že obviněni jsme my a nikoliv oni. Tak takhle vypadá práce ÚOOZ....
Komentář Komentář:
Zdravím Vás a děkuji za návštěvu mých stránek.Pokud jde o případ, který zde popisujete, znám ho jen z doslechu a tak si netroufám postup bývalých kolegů z ÚOOZ prozatím nijak hodnotit, i když připouštím, že jejich postup mi přijde (lze li věřit zveřejněným informacím) velmi zvláštní a překvapivý.S velkým zájmem samozřejmě budu sledovat další vývoj této kauzy a komentáře se ode mě dočkáte možná v brzské budoucnosti.

Čechtický    10 listopad 2008 19:10
Proboha! Co to zase ten ÚOOZ vyšetřuje? Organizovaný zločin ve službách ČEZu? :grin To jsem zvědav, jak dlouho potrvá, než to státní zástupce zastaví (jak už to u tohoto útvaru bývá). Jetli tam je podezření na nějaký trestný čin, tak to má dělat okresní kriminálka a ne ÚOOZ.
Komentář Komentář:
Také jsem to četl v novinách... myslel jsem, že je to nějaká legrace...

tom    24 říjen 2008 12:04
Dobrý den pane Zimmel, přidávám svůj hlas a taky by mě zajímaly důvody zrušení FiPa... A jak tak procházím vaše stránky, shodně se dopočítáme devíti:-)hezký den
Komentář Komentář:
Děkuji za Váš zájem...budu o tom přemýšlet...

Martin Hessler    19 říjen 2008 15:15
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Dobrý den,
jen krátce: Domnívám se že problémy PČR, její zhoršující se stav, který bych se
nerozpakoval nazvat "plíživou paralýzou", je konečným výsledkem celé řady vlivů.
Chtěl jsem hlasovat ve Vaší anketě na toto téma, ale po pravdě jsem nemohl vybrat
odpověď, s kterou bych se mohl zcela ztotožnit. Musel bych vybrat všechny (krom té
poslední), a ani tak bych nebyl zcela spokojen. Alespoň k té demotivaci značné části
policistů: Odpustím si řeči o "poslání". Poslání nikoho neuživí. Ale jsem
přesvědčen, že policistou by se nikdo neměl stávat jen pro hmotné výhody či pro
pocit moci. Takového člověka je totiž extrémně snadné demotivovat, nebo dokonce
"motivovat" nesprávným směrem (jistě víte co tím myslím). Morálka společnosti a
morálka policie jsou spojené nádoby. Těžko čekat od policistů, že budou nadlidmi a
udrží si vysokou morálku sami o sobě, jen tak "ze vzduchu", v atmosféře pokřiveného
žebříčku morálních hodnot, kde za nejlepšího člověka platí ten, kdo dokáže vydrbat
se všemi ostatními a nahrabat peníze vem kde vem. A zároveň těžko čekat od široké
populace, že bude ctít a respektovat jak zákony samotné, tak jejich strážce, když
vidí, slyší a čtou doslova na každém kroku, jak policisté (kteří by koneckonců měli
jít příkladem a být co možná vzornými občany) kradou, loupí, prodávají informace
zločincům, páchají dopravní přestupky a schovávají se přitom za odznak a za zákon o
Policii ČR.
Vím že techto pár řádek nestačí postihnout celou šíři problému. Považujte je prosím
za úvahu na dané téma. Vycházejí z mého přesvědčení a osobní zkušenosti, nečiním si
jakýkoli nárok na správnost názoru.
Děkuji. M. H.
Komentář Komentář:
Děkuji za návštěvu mých stránek.Váš příspěvek je napsán opravdu hezky... i za něj Vám děkuji a těším se opět na Vaši návštěvu.

Pohranicnik.bloguje.    18 říjen 2008 17:38
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Kdysi jsem take byl ve statnich sluzbach - u FMV (PS,pote Pohranicni policie),ale od roku 1992 uz mam klid :grin
Rad navstevuji Vas blog i Vase stranky,i kdyz jsem pak vetsinou nasr... jak to u nas s Policii CR bere spatny konec :sigh
Diky za vase nazory a informace,je k tomu treba kus odvahy :? Byl bych rad,pokud bych mohl prevzit nektere vase clanky na svuj BLOG http://pohranicnik.bloguje.cz/ Drzim vam palce! Zdenek.
Komentář Komentář:
Děkuji za návštěvu. Velice mě těší, že Vás obsah mých textů zaujal.Se zveřejněním svých článků na Vašem blogu souhlasím.

Marie P    09 říjen 2008 09:35
Ahoj Vláďo, nevím, zda-li si na mne ještě vzpomínáš. Byl jsi tak mnoho zaměstnán, tolik jsi pro tuto zem udělal. Lepší webové stránky jsem nikdy neviděla. Velmi ráda bych Tě viděla. OZVI SE, PROSÍM. Marie Pokorná
Komentář Komentář:
Tak tenhle vzkaz bude nejspíš nějaká legrace...že? Ale děkuji za zájem.. ;)

Jiří Januška    08 říjen 2008 16:24
Zdravím. Také bych se rád dozvěděl důvod zrušení FIPA.

S pozdravem bývalý pracovník FIPA a od prosince 2008 i Policie ČR.
Komentář Komentář:
Také Vás zdravím. Já fakt budu muset jednou ty hlasy přepočítat... ;)

Luděk Č.    03 říjen 2008 11:05
Ahoj Vláďo! Mohl bych Tě požádat o názor na dnešní zprávu na internetu o odchodu ředitele NPC do civilu? Probůh, kolikátý je to již vysoký manager policie. Je to jen náhoda? :upset
Komentář Komentář:
Nejsem si jist, zda je dobrý nápad se vyjadřovat k odchodu Jirky Komorouse, když on sám tuto událost nijak komentovat nechce.Možná stojí za úvahu napsat krátký komentář k odchodům kvalitních managerů od PČR obecně. Zamyslím se nad tím a uvidíme... 8)

V.Čechtický    01 říjen 2008 22:39
Tak co říkáte na nového šéfa PČR, Správy hl.m. Prahy? :zzz To je zase trefa do černého. Světlé zítřky naši policii prostě minout nemohou!
Komentář Komentář:
Zřejmě je to ten nejlepší, kterého má vedení Policie ČR momentálně k dispozici... :zzz

Luděk Č.    29 září 2008 10:27
Ahoj Vláďo!
Jestli potřebuješ dalšího člověka do té "desítky", tak bych se také přimlouval za vydání článku o zrušení FIPO. Jistě to bude "zajímavé" čtení. :)
Komentář Komentář:
Ahoj Luďku. Neřekl bych sice, že hlas potřebuji, ale přesto za něj díky.. :-)


65
vzkaz v knize
« 1 2 3 4 »